Pradinis Erasmus+ Intensyvus kalbų mokymasis – tai galia, jungianti pasaulį ir žmones

Intensyvus kalbų mokymasis – tai galia, jungianti pasaulį ir žmones

: admin

Šių metų vasario 3-7 d. Šiaulių Lieporių gimnazijoje vyko ,,Erasmus+“ projekto „KEY COMPETENCES FOR A LIFELONG LEARNING – KECO-4-ALL” trumpalaikis mokinių grupių mobilumas. Šis projektas finansuojamas remiant Europos Komisijai pagal ,,Erasmus+“ KA2 Programą. Partnerių šalių projekto dalyviai iš Čekijos Respublikos, Italijos, Ispanijos, Portugalijos bei Nyderlandų, gyvendami lietuvių šeimose, turėjo galimybę pažinti mūsų šalies kultūrą. Pirmojo mobilumo veiklų tikslas – raštingumo ir daugiakalbystės kompetencijų plėtojimas, grindžiamas kūrybiškais, technologiškai pažangiais metodais, mokytojų kompetencija. Dalyvaudami konferencijoje projekto dalyviai įsitikino, kad gebėjimas mokėti bent dvi Europos kalbas įgalina jauną žmogų mokytis, keliauti, kurti tarptautinius projektus, tokie žmonės turi daugiau galimybių savirealizacijai. Džiaugėmės aktyviu dalyvių domėjimuisi šių kompetencijų reikšmingumu XXI amžiuje bei noru įsitraukti į kalbų mokymosi procesą.

Projekto veiklos buvo vykdomos įvairiose erdvėse: Šiaulių universitete bei Šiaulių apskrities Povilo Višinskio viešojoje bibliotekoje. Dirbdami mišriose grupėse projekto dalyviai sugebėjo žodžiu ir raštu reikšti ir argumentuoti savo mintis, jausmus, suprasti kūno kalbos ypatumus. „Padlet“ internetinė programėlė buvo puiki priemonė bendradarbiaujant. Jaunimas pakankamai gerai gebėjo ne tik raštu, bet ir žodžiu bendrauti įvairiose situacijose, spręsti nepatogius klausimus, dalyvaudami „Sniego gniūžtės“ žaidimuose. Lieporių gimnazijos mokytojai kūrybiškai vedė pamokas projekto dalyviams apie daugiakalbystės ir raštingumo kompetencijų skatinimą. Šiuolaikiški praktiniai mokymo metodai padėjo mokytojams ir mokiniams ieškoti patrauklesnių kalbų mokymosi būdų, dalintis gerąja patirtimi. Vaikų ir jaunimo teatro studijos „Kompanija šauni“ nariai savo teatriniu pasirodymu priminė dalyviams, kad kūno kalbos išmanymas palengvina bendravimą ir padeda geriau suprasti pašnekovą.

Ekskursijos po Lietuvą paįvairino akademinį projekto darbą. Edukacinis užsiėmimas Bažnytinio paveldo muziejuje, Vilniaus katedros požemiuose ir varpinėje suteikė galimybę dalyviams pamatyti svarbiausius Vilniaus senamiesčio objektus. Dalyviai susipažino su Vilniaus universiteto seniausia Lietuvoje akademine biblioteka. Gerus įspūdžius paliko pasivaikščiojimas po gražiausias Vilniaus senamiesčio vietas. Kelionė į Kryžių kalną suteikė progą dalyviams susipažinti su šia unikalia vieta detaliau, išgirsti legendų apie jį , išklausyti jo atsiradimo istoriją. Šokolado muziejuje „Rūta“ svečiai aplankė ekspoziciją, dalyvavo edukacinėje šokolado gaminimo pamokoje. Profesionalus gidas dalyvius supažindino su Šiaulių miestu. Atsisveikinimo vakarėlis nustebino savo išskirtinumu: grojo gyva liaudiška muzika, kuri dar labiau suartino projekto dalyvius. Galima pasidžiaugti, kad sėkmingai įgyvendintos visos programoje numatytos veiklos, todėl visi dalyviai džiaugėsi patyrę gerų emocijų, įgiję naujos patirties.

Ingrida Railienė, projekto koordinatorė, Lieporių gimnazijos mokytoja

 

 

Straipsnis atspindi tik autoriaus požiūrį, todėl Komisija negali būti laikoma atsakinga už bet kokį jame esančios informacijos pateikimą ir naudojimą.


Spaudoje:

Intensyvus kalbų mokymasis – tai galia, jungianti pasaulį ir žmones

 

Galbūt Jus sudomins

Palikite komentarą

Ši svetainė naudoja slapukus. Jie naudojami tam, kad būtų užtikrintas interneto svetainės tinkamas veikimas. Sutinku