Pradinis Erasmus+ Projektinis susitikimas Ravenoje, Italijoje. (Atnaujinta)

Projektinis susitikimas Ravenoje, Italijoje. (Atnaujinta)

: admin

Pirma diena Ravenoje. Dantės vardo  Iicėjuje  susipažinome su mokyklos švietimo sistema ir mokyklos istorija, aplankėme laboratorijas ir kitas patalpas.

Antroji diena Ravenoje. Aplankėme daug ispūdingų objektų ir muziejų.
Be to,  buvome susitikę su fizinę negalią turinčių žmonių organizacijos „Marinando“ atstovais.
Paskutinis dienos užsiėmimas- tikros itališkos picos kepimas su pačiu restorano savininku, kuris yra ir picos kepimo čempionas.

Ketvirtadienis Italijoje.  Saulėtą dieną  praleidome aplankydami vieną iš nuostabiausių miestų pasaulyje, garsiąją Veneciją. Ten aplankėme Marco aikštę,  kuri  savo architektūra ir stiliumi paliko neišdildomą įspūdį. Plaukėme siauraisiais Venecijos kanalais, kurie alsuoja savo senove ir grožiu, ir, žinoma, nepraleidome progos aplankyti žymųjį Sospiri tiltą, garsėjantį savo legenda, jog pasibučiavę ant šio tilto įsimylėjėliai niekada neišsiskirs!

Penktadienis Ravenoje. Atvykę į mokyklą, dieną pradėjome pristatydami savo projektus apie įvairias organizacijas, padedančias žmonėms spręsti  socialines problemas.

Antrą dienos dalį susitikome  su Ravenos mero atstove  ir diskutavome svarbiais  ir aktualiais  jaunimui klausimais apie toleranciją, pilietiškumą, lygybę.

Trečioje dienos dalyje lankėmės Ravenos universitete,  kuriame klausėmės paskaitos ir diskutavome apie migracijos problemas ir jų sprendimus.

Galbūt Jus sudomins

Palikite komentarą

Ši svetainė naudoja slapukus. Jie naudojami tam, kad būtų užtikrintas interneto svetainės tinkamas veikimas. Sutinku