Pradinis Erasmus+Novatoriški metodai tiesiai iš Paryžiaus

Novatoriški metodai tiesiai iš Paryžiaus

: admin

Lieporių gimnazijos pedagogų komanda rugsėjo 16-22 dienomis viešėjo Prancūzijoje, Erasmus+ projekto „Įtraukusis ugdymas. Sėkmingos gabiųjų ir specialiųjų poreikių mokinių ugdymo galimybės mūsų mokykloje“ organizuojamuose mokymuose Paryžiuje.

Pedagogų komanda turėjo galimybę lankytis privačioje „Forest International School Paris“ mokykloje, kurioje susitiko su mokyklos vadovais, klausė direktoriaus ir matematikos mokytojo paskaitos apie aukšto potencialo ir SUP mokinių diferencijavimą, diskutavo apie ugdymo proceso organizavimą, stebėjo ugdymosi veiklas, aptarė platų metodinių priemonių spektrą, jų taikymą pamokose. Šioje mokykloje ypač didelis dėmesys skiriamas užduočių ir veiklų diferencijavimui, individualizuotos strategijos kūrimui, kuri padeda į ugdymo procesą įtraukti, sudominti specialiųjų ugdymosi poreikių ir aukštą potencialą turinčius mokinius, didelis dėmesys lankstumo ir kūrybiškumo įtraukčiai, kuri daro įtaką mokinio sėkmei.

Projekto dalyviai liko nustebinti sofrologės Lorenos Caloiero mokymais, kurių metu lektorė pasidalino holistiniu požiūriu į fizinę ir emocinę sveikatą, praktiškai pasiūlė išbandyti metodus, kurių pritaikomumas ugdymo procese labai reikalingas ir naudingas, gerina mokinių ir mokytojų emocinę gerovę bei savęs pažinimą ir asmeninį tobulėjimą. Sofrologijos metodai ir jų taikymas mokymuose atskleidė novatorišką ir efektyvų streso valdymo bei prevencijos įrankį, ypač naudingą dirbant su paaugliais. Tai naujas, modernus būdas spręsti šiuolaikinius iššūkius ugdymo sistemoje.

Mokymuose su neurologinės psichologijos specialiste Rūta Kareckaite Gouriou papildė naudingų žinių bagažą ir sužinojo, kaip neurologiniai veiksniai daro įtaką vaikų elgesiui ir mokymuisi. Konkretūs pavyzdžiai, išgyventos asmeninės patirtys mokykloje leido ne tik pagilinti mūsų supratimą apie neurologinius mokymosi pagrindus, bet ir suteikė praktinių metodų, kuriuos galėsime taikyti ugdymo procese.

Intensyvūs mokymai Paryžiuje ne tik papildė pedagogų žinių bagažą, bet ir išmokė inovatyvių ir praktiškai pritaikomų metodų, kurie padės efektyviai spręsti šiuolaikinius iššūkius ugdymo sistemoje. Įgytos žinios apie diferenciaciją, sofrologiją bei neurologinę psichologiją leis kurti įtraukesnę, lankstesnę ir individualizuotą mokymosi aplinką. Tai padės užtikrinti kiekvieno mokinio sėkmę, atsižvelgiant į jo individualius poreikius ir potencialą, taip pat gerinant ir pačių mokytojų emocinę savijautą. Šis projektas yra puikus pavyzdys, kaip nuolatinis tobulėjimas ir novatoriškų metodų taikymas tiesiogiai prisideda prie ugdymo kokybės gerinimo ir mokyklos bendruomenės gerovės.

Ugdymo skyriaus vedėja Reda Šteimantienė

Galbūt Jus sudomins

Ši svetainė naudoja slapukus. Jie naudojami tam, kad būtų užtikrintas interneto svetainės tinkamas veikimas. Sutinku