Pradinis Erasmus+ „ERASMUS+“ PROJEKTO „KEY COMPETENCES FOR A LIFELONG LEARNING – KECO-4-ALL” DALYVIAI TOBULINO MATEMATINĮ RAŠTINGUMĄ

„ERASMUS+“ PROJEKTO „KEY COMPETENCES FOR A LIFELONG LEARNING – KECO-4-ALL” DALYVIAI TOBULINO MATEMATINĮ RAŠTINGUMĄ

: admin

Šių metų lapkričio 29 – gruodžio 3 dienomis vyko ,,Erasmus+“ projektoKEY COMPETENCES FOR A LIFELONG LEARNING – KECO-4-ALL” antrasis trumpalaikis mokinių grupių mobilumas Malagos mieste Ispanijoje. Mūsų gimnazijai atstovavo 5 gimnazistės: Aina Simonavičiūtė IVA, Rugilė Griauslytė IVA, Rusnė Saudargytė IVA, Viktorija Montvydaitė IVA ir Monika Norvilaitė IVE. Mokines lydėjo anglų kalbos mokytoja Ingrida Railienė ir karjeros specialistė bei italų kalbos mokytoja Lina Žukauskienė. Projektą įgyvendinantys mokytojai ir jų mokiniai iš Italijos (koordinuojanti šalis), Portugalijos, Čekijos Respublikos, Ispanijos bei Lietuvos viešėjo ,,Miguel Romero Esteo“ vidurinėje mokykloje. Šis projektas finansuojamas remiant Europos Komisijai pagal ,,Erasmus+“ KA2 Programą.

Visos savaitės darbotvarkė buvo aktyvi ir pilna įspūdžių. Dalyviai turėjo progos susipažinti su mokyklos istorija, ugdymo procesu bei švietimo sistema Ispanijoje. Kad geriau pažintų vieni kitus, projekto dalyviai žaidė kūrybišką žaidimą „Kas yra kas“. Komunikuodami anglų kalba mokiniai lavino ne tik kalbinius įgūdžius, bet ir sužinojo daug įdomių faktų apie dalyvius. Kadangi vizito tikslas buvo matematinio raštingumo kompetencijos tobulinimas, tai užduotys buvo pateikiamos tokios, kurios skatintų mokinius logiškai mąstyti. ,,Escape Room“ (Pabėgimo kambarys) buvo vienas iš įdomiausių žaidimų, kuris tikrai pareikalavo daug pastangų ir matematinių žinių. Dirbdami grupėse mokiniai piešė geometrines figūras, turėjo apskaičiuoti arkos parametrus, sprendė matematinius galvosūkius ir sukūrė skaitmeninę programėlę. Kiekvienos šalies atstovai pristatė, kaip STEAM veiklos įgyvendinamos jų mokyklose.

Projekto dalyviai dalyvavo kultūrinėse – edukacinėse veiklose: vyko į Kordobą, kuris yra vienas žymiausių Ispanijos miestų. Tai buvo puiki proga susipažinti su šios šalies kultūra, istorija, tradicijomis. Aplankėme mečetę – katedrą, kuri yra įsikūrusi Ispanijos pietinėje Kordobos miesto dalyje ir yra galinga šalies daugiakultūrinio istorinio palikimo simbolis. Išvyka į Granadą, kuri yra Andalūzijos regione, Siera Nevados kalnų pašlaitėje, paliko neišdildomą įspūdį. Grožėjomis Alhambros rūmų vaizdais ir sodais, sužinojome rūmų atsiradimo istoriją ir domėjomės architektūriniais pastato aspektais. Pažintinė ekskursija po Malagos miestą suteikė galimybę mokiniams pasigerėti didingais Ispanijos pastatais, tokiais kaip katedra, kuri kitaip dar vadinama miesto perlu, ar,,Alcazaba“ rūmais ir ,be abejo, įspūdingu kraštovaizdžiu. Meno gerbėjai aplankė parodą Pikaso muziejuje. Dalyviai turėjo ir kitų patirčių: ragavo įvairių ispaniškų patiekalų, tokių kaip lengvi užkandžiai (vadinami tapomis), ispaniško kumpio, ispaniško omleto su bulvėmis, paelja su jūros gėrybėmis.

Su džiaugsmu laukiame kito susitikimo, kuris įvyks kitų metų kovo 14-19 dienomis Italijoje.

Ingrida Railienė, projekto koordinatorė, Lieporių gimnazijos mokytoja

 

Galbūt Jus sudomins

Palikite komentarą

Ši svetainė naudoja slapukus. Jie naudojami tam, kad būtų užtikrintas interneto svetainės tinkamas veikimas. Sutinku