Pradinis Metraštis Ekskursija Talinas-Helsinkis-Talinas

Ekskursija Talinas-Helsinkis-Talinas

: admin

Tradiciškai kiekvienų mokslo metų pradžioje lieporiškiai keliauja po Lietuvą ir Europos miestus.

Šį kartą vykome į Taliną iš kur keltu kėlėmės į Suomijos sostinę Helsinkį. Artėdami prie Helsinkio grožėjomės nuostabiais miesto ir jį supančių akmenuotų salelių – šcherų vaizdais.

Ekskursijos pėsčiomis po Helsinkį metu aplankėme turgaus ir rotušės aikštes, Art Nouveau stiliaus centrinę geležinkelio stotį, labiausiai lankomą architektūrinį objektą Helsinkyje – bažnyčią uoloje.

Aplankėme nacionalinį meno muziejų „Ateneum”. Turėjome galimybę pamatyti garsios japonų menininkės , rašytojos Yayoi Kusamos paveikslus.

Kitą dieną ekskursiją tęsėme Estijos sostinėje Taline. Aplankėme jūreivystės muziejų ”Lennusadam”. Tai moderniausias jūrų muziejus Šiaurės Europoje, kurio ekspozicija įkurta angaruose Talino uoste statytuose per I Pasaulinį karą. Didžiausias dėmesys skiriamas laivybai, jos istorijai ir dabarčiai. Susipažinome su Talino senamiesčiu.

Netradicinė pamoka-ekskursija paskatino domėtis ne tik savo krašto, bet kitų tautų istorija, palyginti architektūros stilius teigė ekskursijos dalyviai, grįžtant namo.

I.Dagienė
Istorijos mokytoja

2016m. spalio mėn. 6-8 d.

Galbūt Jus sudomins

Palikite komentarą

Ši svetainė naudoja slapukus. Jie naudojami tam, kad būtų užtikrintas interneto svetainės tinkamas veikimas. Sutinku