Kai visi mokiniai atostogavo, Lieporių gimnazijos mokytojai moderniose gamtos mokslų laboratorijose kūrė įvairius produktus, pritaikomus kasdieniniame vartojime. Chemijos mokytoja D. Jemeljanovienė ir biologijos mokytoja R. Kaluginienė kolegas pakvietė į integruotą pamoką, kurioje iš ekologiškų produktų pagal pateiktą instrukciją atliko praktikos darbus. Pamokos tikslas pasiektas – pedagogai pasigamino lūpų balzamo, muilo, vonios burbulų. Mokytojai atliko tuos pačius darbus kaip ir gimnazistai pamokose- tokia patirtis padeda labiau suprasti mokinį, be to, puikiai supranta, kad, nenorėdamas ,,iškristi iš gyvenimo“, privalai tobulėti. Aišku, patobulintos ir kitos kompetencijos: bendravimo ir bendradarbiavimo, kūrybiškumo.
Kitokio pobūdžio patirties pedagogai įgijo išklausę lektoriaus Mindaugo Grajausko, kuris dalijosi patirtimi, kaip efektyvinti ir skatinti asmeninį produktyvumą, kaip atpažinti motyvaciją ,,žudančias“ klaidas, kaip valdyti stresą. Paskaitoje pateikta nemažai pavyzdžių, skatinančių pozityvų požiūrį į aplinką, mokytasi, kaip pastebėti gerus ir gražius dalykus. Teko atlikti ir praktinių užduočių- spręsti testus, ugdančius pastabumą ir kūrybiškumą, pamąstyti apie dalykus, keičiančius žmogaus gyvenimą. Daugiausia gerų emocijų sukėlė padėkos kolegoms- supratome, kad tikrai yra už ką padėkoti kiekvienam šalia esančiam… Paskaita mokytojus įkvėpė matyti gyvenime daugiau šviesos ir pajusti daugiau šilumos nepaisant, kad tęsiasi pats niūriausias periodas gamtoje.
Vykstant sparčiai gyvenimo kaitai, mokykla irgi turi eiti koja kojon su naujovėmis, kita vertus, labai svarbu išlaikyti ir žmogiškąjį ryšį. Kad jaunos asmenybės ugdymas būtų sėkmingas , svarbu rasti dialogą tarp vaikų, tėvų ir pedagogų. Pastarieji vaiko sėkmei daro ne mažiau svarią įtaką nei tėvai. Vadinasi, nenorėdamas ,,iškristi iš gyvenimo“, turi ir pats nuolat tobulėti- ką sėkmingai daro ir Lieporių gimnazijos pedagogai. Nuolat besimokantis ir tobulėjantis mokytojas įgytas žinias taiko ir savo pamokose- nuo to geriau mokiniui. Be to, asmeninis pedagogo pavyzdys, kai jis žiniomis dalijasi su kolegomis ( o pastarieji įgyja naujų žinių) ar siekia asmeninio tobulėjimo, skatina ir pačius gimnazistus kantriai siekti tikslų. Tik nuolat tobulėjantis mokytojas gali padėti mokiniui augti ir tapti sėkmingam.
Lieporių gimnazijos mokytojos Rita Norkutė, Aida Šliažienė